lauantai 19. heinäkuuta 2014

VAKUUTUKSET KUNTOON LOMALLAKIN !

Minun vakuutustarinani alkoi joulukuussa 2011. Tyttöni kanssa tultiin joulunalusostoksilla ulos kaupasta. Siinä viimeisellä rapulla oli sitten vettä, josta otin ns. lipat. Laitettiin kylmää kauppiaan toimesta ja se tuntui tehoavan. Jatkettiin tyttäreni kanssa ostosreissua.

Iltapäivällä jo poikkesin Pacosin fysiatreilla, jotka sprayjasivat vähän kylmää. Oli muuten hienoa palvelua !

Seuraavana yönnä sitten heräsi kovaan särkyyn ja aamulla kahdeksalta lähdin Marbellan Quiron sairaalaan. Hyvä ja nopea serviisi. Rötgenkuva ja 9 päivää lepoa. Diagnoosi nyrjähdys.

Koska olen aamuvirkku ja pyrin harrastamaan liikuntaa aina heti herättyäni, niin yleensä lähden mittaileen katuja heti seitsemältä aamulla. No maaliskuussa olin jo siinä tilanteessa, että aamulenkki onnistui, mutta iltapäivä oli yhtä tuskaa.

Piipahdin Suomessa ortopedilla. Tuli tyly tuomio: rustot revenneet ja leikkaus heti 2.5. 

No, olin itse siitä iloinen. Tuleehan jalka kuntoon vihdoinkin.

Siinä sitten kesä konkattiin kepeillä ja syyskuussa 2012 sain jo luvan kokeilla golfia ja vähän juoksenteluakin. No sitä sitten kokeiltiin, mutta huonolla menestyksellä.

Nyt eletään vuotta 2014 ja olen käynyt viiden eri ortopedin vastaanotolla. Luuloni on, että olen luulosairas. Valitettavasti jalkani on jotenkin eri mieltä. 

Työ tällaisena loma-asuntovälittäjänä on jatkuvaa kävelemistä ja kantamista. Jalka siitä ei hirveästi tykkää. Lääkärit eivät kuitenkaan ole antaneet sairaslomaa, joten olen sen tulkinnut niin, että töitä voi tehdä. Ja olen tehnytkin.

Nyt viimeinen diagnoosi on, että on tullut nivelrikko. Ja sehän ei sitten parane koskaan. Yksi leikkausoperaatio on luvassa syyskuussa, mutta mitään takeita ei ole.

TÄMÄN MINUN EPIGKRIISIN TARKOITUKSENA ON VAROITAA, ETTÄ OLKAA VAROVAISIA KOSTEILLA MARMORI- JA LAATTALATTIOILLA ! 

Minä en ilmeisesti enää koskaa saa juosta. Korkokantakengätkin voin nyt laittaa myyntiin. 

Tällainen mun jalka on normipäivän jälkeen. 

LOPPUTULEMANA HUOLEHTIKAA VAKUUTUKSET KUNTOON !  Itselläni oli matka- ja tapaturmavakuutus, jotka korvaavat aika pitkälle. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos ajatuksestasi!